MeerBomenNu campagne

Klimaat

MeerBomenNu campagne

Locatie: heel Nederland

Dankzij de inzet van 2300 vrijwilligers, 900 plantlocaties en de hulp van vele organisaties, kwekers en boswachters hebben we in de afgelopen 6 maanden 500.000 bomen en struiken weg gegeven. 190.000 perenbomen, 65.000 sneeuwballen en 250.000 zaailingen en stekken uit de natuur kregen een tweede kans bij boeren en burgers. Volgend plantseizoen (2021/2022) worden we niet belemmerd door corona en gaan we voor de miljoen! Wil je meedoen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief of meld je vast aan als vrijwilliger! www.meerbomen.nu.
Of lees er eerst wat meer over.

MeerBomenNu is een initiatief van Stichting MEERGroen, Caring Farmers en Urgenda.

Foto links: verzamelen van boompjes. Foto rechts: Wethouder Ivens en Manou van het Amsterdamse Bos planten een els die in november op een andere plek in hetzelfde bos is verzameld door MeerBomenNu vrijwilligers.
  • Biodiversiteit
  • Klimaataanpak
  • Goedkoop, leuk en leerzaam alternatief